Friday

Δεν ξέρω..

..αλλά ίσως πρέπει να το πάρω απόφαση. Είμαι ο πιο αναποφάσιστος άνθρωπος του κόσμου.

Θέλω να βλέπω κόσμο, να συναναστρέφομαι, να ζώ με άλλους, αλλά θέλω να περνάω χρόνο μόνη μου. Είμαι φιλική αλλά και κλειστή. Είμαι ανοιχτή αλλά και συγκρατημένη. Είμαι ασυγκράτητη αλλα υπομονετική. Είμαι ανυπόμονη αλλά σκεπτόμενη. Είμαι παρορμητική αλλά και σοβαρή. Είμαι δυνατή αλλά μου αρέσει να εξαρτώμαι. Είμαι ερωτευμένη αλλά δεν θέλω να το δείχνω. Είμαι συναισθηματική αλλά δεν μου αρέσει. Είμαι δυναμική αλλά θέλω συνέχεια φροντίδα.

Δεν ξέρω πώς θα έπρεπε να είμαι..

αλλά είμαι αυτή που είμαι.

3 comments:

An-Lu said...

Είσαι αυτή που είσαι-μείνε αυτή που είσαι!

ΥΓ Άμα λέω πως μοιάζουμε... ;-)

insomnia#3 said...

tous va bien ...
εκτός απ'ότι σ'αυτόν ... να του το δείχνεις ότι είσαι ερωτευμένη !!!
:-)

LoulouBlu said...

an-lu: ε.. όσο να'ναι φταίει και το ζώδιο! Είμαστε έτσι, είμαστε αλλιώς, αλλά αγαπάμε αυτό που είμαστε!

insomnia: λές; ακόμα κ σε αυτό είμαι αναποφάσιστη..!

:)