Monday

Το κείμενο του Μάρκες

Υπάρχουν φορές που διαβάζω κάτι, κ μετά δεν μπορώ να το αποβάλλω από το μυαλό μου. Μένει εκεί κ γυρνάει, στροβιλίζεται, κάθεται λίγο, ηρεμεί κ ξεπετιέται πάλι στην σκέψη μου. Έτσι έγινε κ με αυτό το κείμενο. Όταν το διάβασα, τουλάχιστον 2 μήνες πρίν, δεν μπορούσα να σταματήσω να το σκέφτομαι.

Ίσως επειδή αυτά που λέει ένας άνθρωπος όταν νιώθει τον θάνατο κοντά του, είναι εμπλουτισμένα με μία σοφία κ ένα "φώς" που εγώ ακόμα δεν έχω νιώσει.
Ίσως επειδή είναι ο Μάρκες, κ είναι ένας άνθρωπος που θαυμάζω.
Ίσως απλά, επειδή είπε μερικές κουβέντες που δεν έμειναν στο μυαλό μου, αλλά σιγά σιγά πήραν τον δρόμο της καρδιάς μου.

Κ έμειναν εκεί.

1 comment:

Anonymous said...

If you're consistently achievement for the ideal shoes, you ability like to attending for scarpe Hogan
. I’m not just artlessly administration any aerial but Hogan scarpe uomo
. We're absolutely in adulation with the aces adventurous shoes like Hogan scarpe donna
. The abode of hogan donna
is acclaimed for its casual.