Monday

..στο παλιό ημερολόγιο..

"Τα όπλα δεν παρέδωσαν ποτέ, δεν νικούνται, δεν υποχωρούν τόσο εύκολα οι δυνατοί.
Γι’αυτό λοιπόν κι εσύ κι εγώ εκεί.
Και στο παρόν.
Κι ας είναι όλα παρελθόν.

Κι ας είναι όλα μάταια.
Κι ας είναι όλα κλειδωμένα της ψυχής μας τα δωμάτια.
Κουράγιο γιατί ζείς.
Κουράγιο και θα δείς.
Κουράγιο και μπορείς να ξεπεράσεις τα εμπόδια.
Μόνο, σύνδεσε ξανά της ψυχής σου τα καλώδια..."

Δεν θυμάμαι από που το ξεσήκωσα αυτό.. το είχα γράψει σε ένα παλιο ημερολόγιο (ναι, ναι, κρατάω ακόμα ημερολόγιο, παρόλο που δεν είμαι πια 13 χρονών.. τι να πώ.. νομίζω ότι η γραφή είναι η καλύτερη ψυχανάλυση..) και σήμερα μου ήρθε η όρεξη να το γράψω στο μπλόγκ.

Ίσως επειδή καμμιά φορά αισθάνομαι σαν να θέλω να παραδώσω τα όπλα, χωρίς όμως να ξέρω τι όπλα, ή που να τα παραδώσω! Απλά ξέρω οτι θέλω να μην ενδιαφέρομαι για τίποτα..

Ίσως, γιατί μετά από πολύ καιρό είμαι ελεύθερη, και ενώ είμαι ευτυχισμένη, φοβάμαι κιόλας.
Ξεσυνήθισα.. να βγαίνω με φίλους, να χορεύω, να γελάω συνέχεια..
Απλά, τώρα υπάρχουν πιο πολλές ώρες για μένα, και αυτές οι έξτρα ώρες είναι δύσκολες να γεμίσουν.

Το καλύτερο από όλα είναι οτι γράφω πάλι. Γράφω πράγματα που δεν με απασχολούσαν πρίν, μικρά, μεγάλα, γράφω ότι μου κατέβει στο κεφάλι.

Ξανασυνδέω τα καλώδια, και φύγαμε για τα επόμενα!

4 comments:

Anonymous said...

καλο μου παιδί,
όλα μέσα στη ζωή είναι...
και αυτή είναι η ομορφιά της, ακόμα και μέσα στην απομόνωση ή και τον πόνο.

η εναλλαγή και η κίνηση και η ηρεμία.

όλα καλά δεχούμενα.

αλεξανδρα

LoulouBlu said...

alexandra,

exeis apolyto dikio. Apo ola matahinoume, k auto den einai mono mia klasiki, synithis frasi.. gia mena einai i pragmatikotita.

Mesa apo ta dyskola mathaineis na antimetwpizeis tin zwi.. Sta eukola, oloi kaloi eimaste!

Anonymous said...

έτσι είναι.
μόνο όταν πραγματικά πονέσεις και υποφέρεις και το δεχθείς με 'σεβασμό' μπορείς να προχωρήσεις και να αγαπήσεις οτιδήποτε σου προσφέρει η ζωή, ή τουλάχιστον να το δεχθείς χωρίς αντίσταση...

αλεξανδρα

LoulouBlu said...

Alexandra,

kammia fora auta pou les einai syglonistika.

Eidika auto gia to na dexomaste ta pragmata me "sevasmo, einai pragmatika monadiko.