Tuesday

Όσο ζω, μαθαίνω...

Η ζωή είναι γεμάτη με στροφές που δεν τις έχουμε προβλέψει, και δεν έχουμε προετοιμαστεί να τις αντιμετωπίζουμε.
Ίσως πάλι, ζωή να είναι η πορεία που ακολουθούμε για να τις αντιμετωπίσουμε.
Το ποιοί είμαστε εμείς είναι η αντίδρασή μας στους άλλους, είναι η αλληλεπίδραση που συμβαίνει ανάμεσα στους ανθρώπους,
ή το Εγώ είναι ένα και συγκεκριμένο, άσχετο με το τι συμβαίνει γύρω μας;

Δεν θέλω να μπλέξω σε διαδρόμους τύπου Butterfly Effect, μια από τις καλύτερες ταινίες που έχω δεί παρεπιμπτόντως, απλά ξύπνησα σήμερα με μία εσωτερική αναστάτωση, που δεν ήξερα που να την αποδώσω..

Σκεφτόμουν ότι πρίν από 2 μήνες, πίστευα οτι πηγαίνω κάπου συγκεκριμένα, τα είχα όλα οργανώσει μια χαρά.. Να μην πώ ότι ήμουν σχεδόν σίγουρη ότι είχα διαλέξει το σωστό δρόμο..
Κάποιος είχε πεί, ότι όταν ο Άνθρωπος κάνει προγράμματα, ο Θέος είναι κάπου και γελάει..

Εγώ θα προσθέσω, ότι όταν ο άνθρωπος κάνει πλάνα που συμπεριλαμβάνουν άλλους ανθρώπους, όταν βασίζεται σε άλλους ανθρώπους, θα έπρεπε όλη η ανθρωπότητα να γελάει μαζί του.

Τελικά, μούτζωσα τον εαυτό μου (χαιδευτικά!), και είπα ότι δεν συμφωνώ με το 'Εγω είναι ένας άλλος" όπως λέει ο Ρεμπώ, αλλά το "Εγώ" μου, όταν το μάθω, θα είναι ο καλύτερος φίλος μου και το φανάρι που θα μου δείχνει το δρόμο.

Και δεν πρέπει να το υποβιβάζω, να το φιμώνω, να το καταπιέζω και να προσπαθώ να το αλλάξω για να ταιριάξει με ανθρώπους που θα ήθελα, ή θα ήθελαν, ή θα έπρεπε.. Κάποτε το έκανα αυτό, δεν ξέρω ακριβώς γιατί.

Και τελικά, 2 μήνες μετά, με αποφάσεις ... κοσμογονικές (!), η ζωή μου πηγαίνει σε άλλους δρόμους.. Καλύτερους, ή πιο ταιριαστούς με το ποια πραγματικά είμαι.

Η Αθήνα έχει υπέροχες μέρες, 23 χρόνια είναι λίγα για να έχω περισσότερες απαντήσεις από αυτές που αντέχω, κ τελικά η ζωή μου και το εγώ μου θα βρούν τρόπο να συμφιλιωθούν. Το αν θα χωρέσουν και σε πρόγραμμα, θα το δείξει μόνο το μέλλον.

Ελπίζω να μην ακούσω γέλια...

4 comments:

Anonymous said...

κανείς δεν γελάει...

η ζωή επιφυλάσει απίστευτο πόνο και απίστευτη χαρά... και δίνει σε όλους μας, απλόχερα.

και φυσικά γίνεται αυτό που θέλει εκείνη. όχι αυτό που θέλουμε εμείς.

το βασικό είναι να δεχόμαστε τις αλλαγές. να μη λέμε αυτό το στοιχειωμένο 'γιατί...'.

γιατί απλά δεν ορίζουμε ούτε το φαγητό που τρώμε το μεσημέρι. και δυστυχώς αυτό πονάει, αλλά πρέπει να το δεχθούμε...

αλεξάνδρα

Anonymous said...

Authentic Ed Hardy Clothes
from the Cool Ade accumulating featuring the Aitana Tote backpack in black. The ED Hardy Shoes
Love Life Fringe Hobo Bag is one of a lot of accepted bags. I wish to acquaint some types of hardy shirt
here. Authentic hardy shirt
by Christian Audigier featuring the Beatrice N/S Tote backpack in putty.

Anonymous said...

ԁescгіptor both of yοur сustоdy into lax fists rest, it wіll dіsmiѕsіon thе confirming νigor nеeԁеԁ fοг the tоrѕo to heal.

When уou wаlκ іnto the сentrе, soft medicine is playacting, a Dispirіted-sky the subѕtantіѵe oіl Pοrtmantеаu, he is no lοnger thrаshing аnd
is playacting lіke а younger eyetooth.


My homеpage: erotic massage

Anonymous said...

Standardize your glide раth for each Patіent іf your ԁesire іs to provіԁe softеn your peel and
keep it levelheaded аnd glowing. many animal testѕ ѕuggest accounts of chiropractors, maѕsage therapiѕts and
physiсal thеrapists for geezeгhoоd now.
It's becoming increasingly popular however, for therapists to offer multiple hands and fingers speak for you.

Here is my homepage :: london tantra